POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2023

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/WR p-zaU/23

Rozszerzenie licencji systemu KURACJUSZ na moduł Punkt zabiegowy oraz usługi pomocy serwisowej.


29.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

21/P podst./23

USŁUGI  PRANIA  I  CZYSZCZENIA  NA  SUCHO

28.12.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20/P podst./23

Świadczenie hotelarskich usług noclegowych.

20.12.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19/P podst./23

Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych

06.12.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

23/Pp p-zaU/23

Dostawa kaetów na wyciąg narciarski.

12.12.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

14.12.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

20.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

22/Pp p-zaU/23

Dostawa: Produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i produktów do pielęgnacji ciała.

06.12.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

11.12.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

19.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18/P podst./23

Usługi ubezpieczenia , postęp. II

23.11.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17/P podst./23

Wymiana posadzki w kuchni Pawilonu II, 57-540 Lądek zdrój, ul. Jadwigi 2A

22.11.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

21/Pp p-zaU/23

Dostawa; drobnego sprzętu i narzędzi; wyrobów stalowych; materiałów elektrycznych

04.12.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.12.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

15.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20/Pp p-zaU/23

Dostawa materiałów, preparatów, środków dezynfekcji i aparatury do stacji uzdatniania wody basenowej, stacji OSPA i do wody kotłowej.

30.11.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

05.12.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

14.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16/P podst./23

DOSTAWA  SPRZĘTU  KOMPUTEROWGO  I  OPROGRAMOWANIA  DO  EWIDENCJI  WYKONANIA  ZABIEGÓW  W SYSTEMIE " KURACJUSZ"

14.11.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19/Pp p-zaU/23

Dostawa preparatów borowinowych.

27.11.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

06.12.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18/Pp p-zaU/23

DOSTAWA: koksu i ekogroszku do celów opałowych.

20.11.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

28.11.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15/P podst./23

USŁUGI  UBEZPIECZENIA

07.11.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

22.11.2023

  1. Unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14/P podst./23

DOSTAWA  CIEKŁEJ  MIESZANKI  AZOT/TLEN  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ   ZBIORNIKA  I  TRANSPORTEM

03.10.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17/Pp p-zaU/23

Najem terminali, obsługę i rozliczanie transakcji dokonywanych kartami płatniczymi; telefonem i płatnością blik w 23 WSzUr SP ZOZ. Postępowanie III.

07.11.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

17.11.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13/P podst./23

DOSTAWA  TLENU  MEDYCZNEGO  WRAZ  Z DZIERŻAWĄ  ZBIORNIKA  I TRANSPORTEM  ORAZ  DZIERŻAWA  STACJI  KONTENEROWEJ  SPRĘŻONEGO  POWIETRZA.

22.09.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

28.09.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern. po modyfikacji

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16/Pp p-zaU/23

Najem terminali, obsługę i rozliczanie transakcji dokonywanych kartami płatniczymi; telefonem i płatnością blik w 23 WSzUr SP ZOZ. Postepowanie II.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15/Pp p-zaU/23

Najem terminali, obsługę i rozliczanie transakcji dokonywanych kartami płatniczymi; telefonem i płatnością blik w 23 WSzUR SP ZOZ

08.09.2023

  1. SWZ

25.09.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert / unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

PN / 03 / 23

DOSTAWA  PRODUKTÓW  SPOŻYWCZYCH  WARZYWNICTWA  I  OGRODNICTWA.

04.09.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12/P podst./23

REMONT  PARKINGÓW  PRZY  OBIEKCIE  PAW. I  WRAZ  Z  DROGĄ  DOJAZDOWĄ .

09.08.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

PN / 02 / 23

DOSTAWA  URZĄDZEŃ  MEDYCZNYCH

01.08.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/P podst./23

Usługi organizowania  imprez kulturalnych .

25.07.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14/Pp p-zaU/23

Dostawa  materiałów i artykułów  reklamowych.

13.07.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

19.07.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.07.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13/Pp p-zaU/23

Usługi wywozu odpadów gastronomicznych.

10.07.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.07.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

25.07.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12/Pp p-zaU/23

Dostawa  klimatyzatorów ( jednostki wewnętrznej i zewnętrznej ) wraz z ich montażem, uruchomieniem i regulacją.

06.07.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

13.07.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/Pp p-zaU/23

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych dla działu medycznego.

07.06.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

13.06.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/P podst./23

Dostawa Urzadzeń Medycznych.

18.05.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/Pp p-zaU/23

Dostawa mebli ogrodowych.

19.05.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

26.05.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Pp p-zaU/23

Dostawa: koksu i ekogroszku do celów opałowych

08.05.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku postępowania
  2. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Pp p-zaU/23

Dostawa kostki brukowej i wykonanie podestu na terenie rekreacyjnym

26.04.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

02.05.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/P podst./23

DOSTAWA  SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I ART. GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

14.04.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Pp p-zaU/23

Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP .

12.04.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.04.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

21.04.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Pp p-zaU/23

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzętu spalinowego

05.04.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

12.04.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Pp p-zaU/23

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych.

17.03.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

24.03.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

05.04.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/Pp p-zaU/23

Dostawa, montaż i uruchomienie baterii kondsatorów do kompensacji mocy bieej pojemniościowej.

16.03.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.03.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

04.04.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/Pp p-zaU/23

Dostawa materiałów budowlanych, II postępowanie

01.03.2023

  1. Informacja o pobraniu SWZ

09.03.2023

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

14.03.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/P podst./23

Wykonanie remontu pokoi II i III piętra w budynku Pawilonu 1 przy ul. Jadwigi 2.

24.02.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/P podst./23

Dostawa materiałów budowlanych i wyrobów instalacji sanitarnej, II postępowanie.

14.02.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/P podst./23

Dostawa środków, praparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości oraz żywe rośliny, sadzonki i rozsady; ziemia i preparaty do jej uzyźniania.

09.02.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

PN 01 / 23

DOSTAWA  ENERGII  ELEKTRYCZNEJ.

08.02.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/P podst./23

Dostawa  materiałów  budowlanych  i wyrobów  instalacji  sanitarnej.

31.01.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/Pp p-zaU/23

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomicznego i chłodniczego )

20.02.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

01.03.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/P podst./23

DOSTAWA: RĘCZNIKÓW; KOŁDER; PODUSZEK; POŚCIELI I PRZEŚCIERADEŁ/PODKŁADÓW.

27.01.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/Pp p-zaU/23

Usługi w zakresie medycyny pracy; usługi w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla pracowników 23 WSzUR SP ZOZ 

25.01.2023

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

01.02.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/P podst./23

WYKONANIE  MODERNIZACJI  PARKINGU PRZY PAW. II

10.01.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/P podst./23

Usługi GSM z wirtualną centralą oraz telefonami komórkowymi.

04.01.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/P podst. /23

Usługi organizowania imprez kulturalnych

03.01.2023

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

PLAN

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

02.01.2023

  1. Plan postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

24.01.2023

  1. Korekta I, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.
  2. Plan postepowań o wartości do 130,00 tys. zł.

17.05.2023

  1. Poprawiona Korekta I, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

24.07.2023

  1. Korekta II, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

08.11.2023

  1. Korekta III, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

20.11.2023

  1. Korekta IV, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .