POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2022

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20 / P podst. /

Usługi organizowania autokarowych wycieczek, imprez turystycznych i kulturalnych.

20.12.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19 / P podst. /

Świadczenie hotelarskich usług noclegowych.

19.12.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18 / P podst. /

Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.

15.12.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

44/Pp p-zaU/22

Wykonanie remontu pokoi w budynku Pawilonu 1 przy ul. Jadwigi 2 w Lądku Zdroju.

30.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

09.01.2023

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

43/Pp p-zaU/22

Dostawa kaetów na wyciąg narciarski.

15.12.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

16.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

42/Pp p-zaU/22

Świadczenie usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.

13.12.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

28.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

40/Pp p-zaU/22

Dostawa materiałów, preparatów, środków dezynfekcji i aparatury do stacji uzdatniania wody basenowej, stacji OSPA  i do wody kotłowej.

12.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

20.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

41/Pp p-zaU/22

Dostawa ekspresów do kawy.

13.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

39/Pp p-zaU/22

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt.

09.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

38/Pp p-zaU/22

Usługi w zakresie kompleksowej obsługi serwisowo – konserwacyjnej agregatu prądotwórczego

02.12.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

06.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

13.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

37/Pp p-zaU/22

Dostawa: drobnego sprzętu i narzędzi; wyrobów stalowych; materiałów elektrycznych.

07.12.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

15.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17 / P podst. /

Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i produktów do pielęgnacji ciała.

18.11.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

36/Pp p-zaU/22

Dostawa Preparatów Borowinowych .

28.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

06.12.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16 / P podst. /

Dostawę ciągu wydawczego wraz z montażem i wyposażeniem oraz uruchomieniem na potrzeby stołówki Pawilonu II w 23 WSzUR

14.11.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

35/Pp p-zaU/22

Dostawa jaj.

16.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

24.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

34/Pp p-zaU/22

Dostawa; koksu i ekogroszku do celów opałowych" III postępowanie

14.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

25.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

33/Pp p-zaU/22

Dostawa i montaż drzwi.

10.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

21.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

32/Pp p-zaU/22

Wykonanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych linii kablowych oraz urządzeń elektrycznych, gniazd, aparatów.

08.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

22.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

31/Pp p-zaU/22

Dostawa oprogramowania, usługa szkolenia oraz opracowanie dokumentacji na podstawie zarządzenia nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r.

07.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

09.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

17.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14 /P podst./ 22

Dostawa i wdrożenie oprogramowania, usługa szkolenia oraz opracowanie dokumentacji na podstawie zarządzenia nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja
2022 r.

12.10.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15 / P podst. /

Dostawa produktów Spożywczych: jaja; ryby; pieczywo

06.10.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

29/Pp p-zaU/22

Wykonanie dokumentacji projektowej dostosowania budynków baz zabiegowych: I - przy ul. Żwirki i Wigury/Jadwigi 2 oraz III - przy ul. Orlej 4, oddział II do, aktualnych wymogów ochrony przeciwpożarowej

02.11.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.11.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

15.11.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13/P popdst. /22

Dostawa cieklej mieszanki  azot /tlen wraz z dzierżawą zbiornika i transportem

05.10.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

30/Pp p-zaU/22

Dostawa: koksu i ekogroszku do celów opałaowych, II postępowanie

05.10.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Formularz cenowy - zał. nr 3
  6. Umowa - wzór
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Oświadczenie wykonawców -art 7 ust. 1 ustawa o agresji na Ukrainę
  9. Oświadczenia podmiotu udostep. zasoby art. 125-ust-5
  10. Informacja opobraniu SWZ

24.10.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

26.10.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

28/Pp p-zaU/22

Dostawa: koksu i ekogroszku do celów opałowych.

03.10.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.10.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

27/Pp p-zaU/22

„Wykonanie audytu bezpieczeństwa na podstawie zarządzenia nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r.” „

23.09.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

27.09.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

04.10.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12/P popdst. /22

Usługi wywozu odpadów komunalnych .

13.09.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 / PN / 22

DOSTAWA  PRODUKTÓW  SPOŻYWCZYCH  WARZYWNICTWA  I OGRODNICTWA.

30.08.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 / 22

Najem pomieszczeń - części nieruchomości zlokalizowanej w budynku basenu kąpielowego.

16.08.2022

  1. Umowa - wzór
  2. kalkulacja kosztów
  3. OGŁOSZENIE na najem

14.09.2022

  1. Informacja o wyniku / unieważnieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

25/Pp p-zaU/22

Stała konserwacja dachów i obróbek blacharskich na budynkach należących do 23 WSzUR SP ZOZ - Lądek Zdrój. II postępowanie.

31.08.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

13.09.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

26/Pp p-zaU/22

Usługi organizowania imprez kulturalnych. 

24.08.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty .

31.08.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/P popdst. /22

Dostawa telewizorów wraz z systemem do obsługi TV oraz z montażem i uruchomieniem w obiektach 23 Wojskowego Szpitala Uzdrfowiskowego-Rehabilitacyjnego .               

09.08.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/P podst. /22

Wykonanie / modernizacja parkingu, przy Ośrodku Rehabilitacji wraz z dojazdem oraz infrastrukturą techniczną. II postępowanie.

01.08.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

24/Pp p-zaU/22

Stała konserwacja dachów i obróbek blacharskich na budynkach należących do 23 WSzUR

09.08.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

10.08.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

23/Pp p-zaU/22

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowego i art. domowe . II postępowanie

02.08.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

11.08.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/P podst. /22

Wykonanie / modernizacja parkingu, przy Ośrodku Rehabilitacji wraz z dojazdem oraz infrastrukturą techniczną.

14.07.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

22/Pp p-zaU/22

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego.

21.07.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

22.07.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

04.08.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

21/Pp p-zaU/22

Dostawa; sprzet kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe.

08.07.2022

  1. Informacja opobraniu SWZ

19.07.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20/Pp p-zaU/22

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych dla działu medycznego.

18.07.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

26.07.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19 /Pp p-zaU 22

Dostawa elektrycznego  sprzętu  gospodarstwa  domowego

18.07.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

28.07.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18 /Pp p-zaU 22

Dostawa jacuzzi wraz z montażem. 

04.07.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty .

12.07.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 / PN / 22

DOSTAWA  URZĄDZEŃ  MEDYCZNYCH

03.06.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu, str. intern.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17 /Pp p-zaU 22

Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracyjnym.

21.06.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

29.06.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16 /Pp p-zaU 22

Dostawa: ręczników; kołder; poduszek; ścierek i prześcieradeł/podkładów .

15.06.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.06.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15 /Pp p-zaU 22

Dostawa paliw, płynów i,olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzętu spalinowego . II postępowanie

13.05.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.05.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

23.05.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14 /Pp p-zaU 22

Dostawa sprzętu gastronomicznego .

16.05.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

27.05.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13 /Pp p-zaU 22

Dostawa jacuzzi wraz z montażem.

06.05.2022

  1. Zmiana treści SWZ, terminu składania ofert

12.05.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert, uniewaznienie

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12 /Pp p-zaU 22

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urzadzeń  i sprzetu spalinowego.

04.05.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert, uniewaznienie

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11 /Pp p-zaU 22

Dostawa materiałów budowlanych II postępowanie.

25.04.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10 /Pp p-zaU 22

Dostawa jacuzzi i materiałów ceramiki basenowej do wykończenia wanny.

21.04.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.04.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

04.05.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Pp p-zaU 22

Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP.

26.04.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

06.05.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 / PN / 22

DOSTAWA  KOMORY  HIPERBARYCZNEJ.

22.04.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

10.05.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Pp p-zaU 22

Dostawa materiałów budowlanych.

21.03.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Formularz cenowy - zał. nr 3
  6. Umowa - wzór
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Informacja o pobrania SWZ

29.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

12.04.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępowania

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/P podst. /22

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ .

28.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

30.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Pp p-zaU 22

Dostawa tonerów i wyrobów drukujących oraz oprogramowania antywirusowego.

25.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.04.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

12.04.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Pp p-zaU 22

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych  .

18.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

29.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

06.04.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/P podst. /22

DOSTAWA   ŚRODKÓW,  PREPARATÓW  I  DROBNEGO  SPRZĘTU  DO UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI

16.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Pp p-zaU/22

Usługi szkolenia dla pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagrożenia pożarowego .

14.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

25.03.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/P podst. /22

DOSTAWA  ENERGII  ELRKTYRCZNEJ

09.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

16.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/Pp p-zaU/22

Usługi w formie monitorowania i ochrony obiektów w systemie dyskretnego ostrzegania (powiadamiania drogą elektroniczną) a także stałej konserwacji: lokalnych systemów alarmowych i monitoringu z kamer przemysłowych.

01.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

07.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty

15.03.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/P podst. /22

WYKONANIE / MODERNIZACJA PARKINGÓW DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH  WRAZ Z  DOJAZDAMI ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ.

17.02.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Specyfikacja Techniczna
  6. Umowa - wzór
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Wykaz rrobót budowlanych
  9. Oświadczenie na temat wykształcenia
  10. Wykaz osób
  11. Oświadczenie o wizji lokalnej
  12. Informacja o pobraniu SWZ
  13. Przedmiar

02.03.2022

  1. Formularz ofertowy - aktualny, zał nr 1

07.03.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.03.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/P podst. /22

DOSTAWA  ŚRODKÓW, PREPARATÓW I DROBNEGO  SPRZĘTU  DO  UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI  ORAZ ŻYWE  ROŚLINY, SADZONKI  I ROZSADY; ZIEMIA  I  PREPARATY DO JEJ UŻYŻNIANIA.

15.02.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

22.02.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/Pp p-zaU/22

Dostawa wyrobów instalacji sanitaej, c.o; wod-kan.

11.02.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.02.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

24.02.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/Pp p-zaU/22

Dostawa Azotyu Ciekłego .

01.02.2022

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Formularz cenowy - zał. nr 3
  6. Umowa - wzór
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Informacja o pobrania SWZ

07.02.2022

  1. Wyjaśnienie treści SWZ

10.02.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

16.02.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

28.02.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/P podst. /22

USŁUGI  PRANIA  I  CZYSZCZENIA  NA  SUCHO, II postępowanie

03.02.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

07.02.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/P podst. /22

USŁUGI  PRANIA  I  CZYSZCZENIA  NA SUCHO.

24.01.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.01.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/P podst. /22

DOSTAWA  SAUNY  PAROWEJ  JEJ  MONTAŻ WRAZ Z PRZYGOTOWANIEM POMIESZCZEŃ: TECHNICZNEGO I DLA KABINY PRYSZNICOWEJ.

13.01.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.01.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty .

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/Pp p-zaU/22

Dostawa karnetu na wyciąg narciarski.

12.01.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

19.01.2022

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępowania

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

PLAN

PLAN POSTEPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

04.01.2022

  1. Plan postepowań o wartości powyżej 130.000,00 zł.

20.01.2022

  1. Korekta planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.
  2. Plan postepowań o wartości do 130,00 tys. zł.

19.04.2022

  1. Korekta I, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.
  2. Korekta planu postepowań o wartości do 130,0 tys. zł.

19.05.2022

  1. Korekta II, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

30.06.2022

  1. Korekta III, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

02.09.2022

  1. Korekta IV, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.
  2. Korekta I, planu postepowań o wartości do 130,00 tys. zł.

04.11.2022

  1. Korekta V, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

08.12.2022

  1. Korekta VI, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.
  2. Korekta II, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

14.12.2022

  1. Korekta VII, planu postepowań o wartości powyżej 130,0 tys. zł.

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .