POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2021

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/Ppodst./21

ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH  USŁUG  NOCLEGOWYCH .

04.01.2022

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

10.01.2022

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

35/Pn p-zaU/21

Dostawa: koksu i ekogroszku do celów opałowych .

30.12.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

07.01.2022

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

34/Pn p-zaU/21

Dosatawa  sauny parowej  wraz z montażem.

30.12.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert
  2. Zawiadomienie o wyniku , uniewaznieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/Ppodst./21

USŁUGI  ORGANIZOWANIA  AUTOKAROWYCH  WYCIECZEK,  IMPREZ TURYSTYCZNYCH  I  KULTURALNYCH.

28.12.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

31.12.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu

 

1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

33/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałów elektrycznych, II postępowanie.

07.12.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

14.12.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

32/Pn p-zaU/21

Dostawa preparatów borowinowych.

03.12.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

08.12.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Ppodst./21

DOSTAWA  PRODUKTÓW  FARMACEUTYCZNYCH, MATERIAŁÓW  MEDYCZNYCH  I  PRODUKTÓW  DO  PIELĘGNACJI  CIAŁA.

26.11.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.12.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

31/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałów, preparatów, środków dezynfekcji i aparatury do stacji uzdatniania wody basenowej, stacji OSPA i do wody kotłowej.

24.11.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty .

03.12.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

30/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie wycinania drzew na terenie 23 WSzUR SP ZOZ w Lądku Zdroju. Postępowabnie II.

16.11.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.11.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

24.11.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

29/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałów elektrycznych .

15.11.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.11.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępowania

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Ppodst./21

Dostawa produktów spożywczych: drób i ryby. Postępowanie II

05.11.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.11.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

28/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie wycinania drzew na terenie 23 WSzUR SP ZOZ w lądku Zdroju

29.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

27/Pn p-zaU/21

Dostawa drobnego sprzętu i narzędzi II postępowanie.

27.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.11.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

10.11.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Ppodst./21

Dostawa produktów spożywczych: drób i ryby.

26.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert
  2. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępowania

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Ppodst./21

DOSTAWA CIEKŁEJ  MIESZANKI  AZOT / TLEN  WRAZ  Z  DZIERŻAWĄ.

08.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.10.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt :
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

26/Pn p-zaU/21

Dostawa drobnego sprzętu, narzędzi, wyrobów stalowych i pochodnych.

06.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

07.10.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku, wyborze oferty .

29.10.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Ppodst./21

Dostawa tlenu medycznego wraz dzierżawą zbiornika i transportem oraz dzierżawa stacji kontenerowej sprężonego powietrza.

04.10.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.10.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

25/Pn p-zaU/21

Najem terminali, obsługę i rozliczanie transakcji dokonywanych kartami platniczymi w 23 WSzUR SP ZOZ

22.09.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

28.09.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

24/Pn p-zaU/21

Dostawa elektrycznego sprzętu gastronomicznego. 

03.09.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

07.09.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

21.09.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04 / PN / 21

DOSTAWA  PRODUKTÓW  SPOŻYWCZYCH  WARZYWNICTWA I  OGRODNICTWA.

29.09.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert
  2. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępowania dla zadania nr 4 i nr 9

25.10.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

23/Pn p-zaU/21

Dostawa: pościel; ręczniki; kapy / narzuty, postępowanie II.

18.08.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

20.08.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

30.08.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

22/Pn p-zaU/21

Usługi wywozu odpadów gastronomicznych.

09.08.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.08.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

20.08.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

21/Pn p-zaU/21

Dostawa  materiałów i artykułów reklamowych .

30.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.08.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

18.08.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20/Pn p-zaU/21

Dostawa: pościel; ręczniki; kapy / narzuty.

26.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

27.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępow.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt. postepowanie IV.

12.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

22.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18/Pn p-zaU/21

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiaów eksploatacyjnych dla dzialu medycznego.

09.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

16.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt. Postępowanie III.

01.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16/Pn p-zaU/21

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe. II postępowanie.

30.06.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

09.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mokrokogeneracji MCHP - 5 szt. Postępowanie II

14.06.2021

  1. Informacja opobraniu SIWZ

22.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14/Pn p-zaU/21

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe.

16.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt.

28.05.2021

  1. Informacja opobraniu SIWZ

11.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

 Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12/Pn p-zaU/21

Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP.

08.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

10.06.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

18.06.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/Pn p-zaU/21

Dostawa elektrycznego sprzetu gospodarstwa domowego.

14.05.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.05.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

26.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/Pn p-zaU/21

Dostawa  Urządzenia  Medycznego.

26.04.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

28.04.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

07.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Pn p-zaU/21

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzetu spalinowwego .

19.04.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.04.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

04.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.



 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałow budowlanych .

26.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

30.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

09.04.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 / PN / 21

DOSTAWA  ENERGII ELEKTRYCZNEJ.

11.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych.

09.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

29.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 / PN / 21

DOSTAWA  ŚRODKÓW, PREPARATÓW  I  DROBNEGO  SPRZĘTU  DO  UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ ŻYWE ROŚLINY, SADZONKI I ROZSADY ; ZIEMIA I PREPARATY DO JEJ UŻYŹNIANIA.

04.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Pn-pzaU/21

II postępowanie - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomicznego i chłodniczego.

10.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

16.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 / PN / 21

ŚWIADCZENIE  HOTELARSKICH  USŁUG  NOCLEGOWYCH .

26.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951626


 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Pn-pzaU/21

Świadczenie usługi  w  zakresie czyszczenia pieców  i kominów.

24.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

04.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/Pn-pzaU/21

Usługa oględzin o konserwacji stacji reukcyjnej gazu, usługę rocznej kontroli instalacji i urzadzeń gazowych oraz wymiany elementów detekcji gazów.

22.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

24.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

03.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/Pn-pzaU/21

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomiocznego i chłodniczego ) .

01.02.2021

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy po zmianie
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Umowa - wzór
  6. Oświadczenie o wykształceniu i uprawnieniach
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Informacja o pobrania SIWZ

05.02.2021

  1. Formularz ofertowy - aktualny

12.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.02.2021

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępow.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/Pn p-zaU/21

Dostawa  wyrobów  instalacji  sanitaej, c.o. wod-kan.

09.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

11.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

19.02.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

Plan postępowan

PLAN  POSTĘPOWAŃ  O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ

27.01.2021

  1. Plan zamowień powyżej 130,0 tys. złotych
  2. Plan zamowień do 130,0 tys. złotych

26.08.2021

  1. Korekta, plan zamów. do 130,0 tys. zł.

10.12.2021

  1. Korekta I, plan zamów. do 130,0 tys. zł.

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/Pn p-zaU/21

Dostawa: koksu i ekogroszku do celow opalowych .

05.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

17.02.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.