POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2020

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18 / PN / 20

USŁUGI  WYWOZU  ODPADÓW  KOMUNALNYCH ( III postępowanie)

12.01.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

14.01.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

26/Pnp-zaU/20

Dostawa telewizorów cyfrowych .

05.01.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

15.01.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17 / PN / 20

USŁUGI  WYWOZU  ODPADÓW  KOMUNLANYCH

16.12.2020

  1. Wyjaśnienie treści SIWZ

18.12.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16 / PN / 20

USŁUGI ORGANIZOWANIA  AUTOKAROWYCH  WYCIECZEK,  IMPREZ  TURYSTYCZNYCH  I  KULTURALNYCH.

29.12.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.01.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

27/Pnp-zaU/20

Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i produktów do pielegnacji ciała.

28.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

08.01.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15 / PN / 20

USŁUGI  WYWOZU  ODPADÓW  KOMUNALNYCH .

04.12.2020

  1. Umowa - wzór po zmianach

11.12.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

25/Pnp-zaU/20

Świadczenie usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.

11.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

18.12.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14 PN 20

USŁUGI  UBEZPIECZENIA.

08.12.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

14.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .


 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

24 Pn p-zU 20

Dostawa materiałów, preparatów, środków dezynfekcji i aparatury do stacji uzdatniania wody basenowej, stacji OSPA i do wody kotłowej

03.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty.

17.12.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

23 Pn p-zU 20

Dostawa materiałów elektrycznych.

24.11.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

02.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

14.12.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

22 Pn p-zU 20

Dostawa preparatów borowinowych .

20.11.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

26.11.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

08.12.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13 PN 20

REMONT: WYMIANA KONSTRUKCJI  I  POKRYCIA  DACHU  BUDYNKU  BASENU  KRYTEGO  PRZY  UL.  M. SKŁODOWSKIEJ- CURIE 1

23.11.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

01.12.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

21 Pn p-zU 20

Dostawa produktów fermaceutycznych, materiałów medycznych i produktów do pielęgnacji ciała.

17.11.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.11.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

08.12.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12 PN 20

DOSTAWA  PIECZYWA, ŚWIEŻYCH WYROBÓW  PIEKARSKICH  I  CIASTKARSKICH .

05.11.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

09.11.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11 PN 20

DOSTAWA  PIECZYWA, ŚWIEŻYCH  WYROBÓW  PIEKARSKICH  I  CIASTKARSKICH  ORAZ  RÓŻNYCH  PRODUKTÓW  SPOŻYWCZYCH .

26.10.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

28.10.2020

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu, zad. nr 1

30.10.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty, zad. nr 2

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10 PN 20

DOSTAWA  CIEKŁEJ  MIESZANKI AZOT/TLEN  WRAZ  Z DZIERŻAWĄ  ZBIORNIKA  I TRANSPORTEM .

22.10.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

29.10.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09 / PN / 20

DOSTAWA  PRODUKTÓW  SPOŻYWCZYCH, WARZYWNICTWA  I  OGRODNICTWA.

28.09.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

29.09.2020

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu, zad. nr 1

30.09.2020

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu, zad. nr 8

22.10.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki ,
Paweł FUSS, tel. 501 951 626, fax. 74 8117-227 .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20 Pn p-zU 20

Dostawa drobnego sprzętu, narzędzi i wyrobów stalowych / urządzeń kołowni. Postepowanie II

08.09.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

11.09.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

23.09.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19 Pn p-zU 20

Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP.

24.08.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

28.08.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

10.09.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18 Pn p-zU 20

Wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej "Stopnia wykorzystania resursu oraz rejestru przebiegu eksploatacji urządzeń transportu bliskiego"

18.08.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.08.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

01.09.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .


 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17 Pn p-zU 20

Dostawa drobnego sprzętu, narzędzi i wyrobów stalowych.

05.08.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.08.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty / unieważnieniu

02.09.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16 Pn p-zaU 20

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiałów eksploatacyjnych dla działu medycznego.

10.07.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.07.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

23.07.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15 Pn p-zaU 20

Dostawa i montaż żaluzji i rolet .

09.06.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.06.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

26.06.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14 Pn p-zaU 20

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe.

02.06.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

05.06.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

17.06.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13 Pn p-zaU 20

Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem , urządzeń sieciowych oraz peryferyjnych .

14.05.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

26.05.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

04.06.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08 / PN / 20

DOSTAWA:  MEBLE  HOTELOWE; WYPOSAŻENIE: BIURA OBSŁUGI KURACJUSZA; STOŁÓWKI  I  DYŻURKI  PIELĘGNIAREK.

11.05.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

19.05.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07 / PN / 20

DOSTAWA: POŚCIEL; RĘCZNIKI;  OBRUSY;  KAPY/NARZUTY - POSTĘPOWANIE II.

07.05.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.05.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06 / PN / 20

DOSTAWA  URZĄDZEŃ  MEDYCZNYCH  I  SPRZĘTU  MEDYCZNEGO

30.04.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.05.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12 Pn p-zaU 20

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzętu spalinowego.

05.05.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.05.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

19.05.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11 Pn p-zaU 20

Dostawa  elektrycznego  sprzętu  gospodarstwa  domowego.

16.04.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.04.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

06.05.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .


 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05 PN 20

DOSTAWA: POŚCIEL; RĘCZNIKI; OBRUSY; KAPY / NARZUTY.

02.04.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.04.2020

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10 Pn p-zaU 20

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek.

17.03.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

23.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

06.04.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09Pn p-zaU 20

Wielobranżowy nadzór inwestorski oraz nadzór i koordynacja wszystkich robót budowlanych

12.03.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

20.03.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08 Pn p-zaU 20

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych.

10.03.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

12.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

23.03.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04 PN 20

DOSTAWA  ELEKTRYCZNEGO  SPRZĘTU  GASTRONOMICZNEGO

03.03.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

05.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07 Pn p-zaU 20

Dostawa materiałów  budowlanych. II postepowanie.

26.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

04.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

12.03.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 PN 20

DOSTAWA  ENERGII  ELEKTRYCZNEJ

27.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

06.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06 Pn p-zaU 20

Dostawa Azotu Ciekłego.

28.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.03.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

17.03.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 PN 20

DOSTAWA ŚRODKÓW, PREPARATÓW I DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ ŻYWE ROŚLINY, SADZONKI I ROZSADY; ZIEMIA I PREPARATY DO JEJ UŻYŹNIANIA.

21.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 S 2020

Sprzezdaż pojazdu: marki MERCEDES-BENZ Sprinter 308 CDI

03.02.2020

  1. Ogłoszenie o przetargu publicznym
  2. Formularz ofertowy - zał. nr 1
  3. zalącznik nr 2 - fotografie
  4. Umowa-wzór
  5. Załącznik nr 4 - dane techniczne
  6. Oświadczenie o wizji

17.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyniku

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05 Pn p-zaU 20

Dostawa sauny wraz z wyposażeniem.

11.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

14.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

24.02.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04 Pn p-zaU 20

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomicznego i chłodniczego )

10.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

12.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

19.02.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 Pn p-zaU 20

Dostawa materiałów budowlanych; wyrobów instalacji sanitaej, c.o. oraz filtrów do central wentylacyjnych.

06.02.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

12.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

21.02.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 Pn p-zaU 20

Usługi w zakresie medycyny pracy, usługi w zakresie wykonywania badań  laboratoryjnych i usługi w zakresie badania okulistycznego pracowników 23 WSzUR   SP ZOZ.

04.02.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

11.02.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

Plan postepowan

PLAN  POSTĘPOWAŃ  o udzielenie zamówień poublicznych na 2020 rok.

21.01.2020

  1. Plan postępowań o wartości powyżej 30,0 tys. euro
  2. Plan postępowań o wartości do 30,0 tys.

23.03.2020

  1. Korekta Nr 1 - plan post. pow. 30,0 tys. euro

22.10.2020

  1. Korekta Nr 2 - plan post. pow. 30,0 tys. euro

16.11.2020

  1. Korekta Nr 3 plan post. pow. 30,0 tys

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 PN 20

USŁUGI  PRANIA  I  CZYSZCZENIA  NA  SUCHO. II postępowanie.

27.01.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

29.01.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 S 2020

Sprzedaż pojazdu marki; MERCEDES-BENZ, Sprinter 308  CDI

09.01.2020

  1. Ogłoszenie o przetargu publicznym
  2. Zgłoszenie udziału w aukcji
  3. Umowa - wzór
  4. Załącznik nr 2 - fotografie
  5. Załącznik nr 4 - dane techniczne

24.01.2020

  1. Zawiadomienie o wyniku

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 Pn p-zaU 20

Dostawa węgla kamiennego; koksu i ekogroszku do celów opałowych

21.01.2020

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

24.01.2020

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

05.02.2020

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl.