|
||||
|
||||
|
ARCHIWUM - PRZETARGI 2016 |
|
||
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
11 PN 16 |
Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów instalacji sanitaej, c. o. drobnego sprzętu, narzędzi oraz filtrów do central wentylacyjnych”
|
30.12.2016 |
|
05.01.2017 |
|
10.01.2017 |
|
12.01.2017 |
|
19.01.2017 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
10 PN 16 |
ŚWIADCZENIE HOTELARSKICH USŁUG NOCLEGOWYCH
|
14.12.2016 |
|
19.12.2016 |
|
28.12.2016 |
|
30.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
09 PN 16 |
USŁUGI ORGANIZOWANIA AUTOKAROWYCH WYCIECZEK, IMPREZ TURYSTYCZNYCH I KULTURALNYCH
|
09.12.2016 |
|
20.12.2016 |
|
27.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
35 Pn p-zaU 16 |
Świadczenie usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
|
06.12.2016 |
|
16.12.2016 |
|
20.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
34 Pn p-zaU 16 |
Dostawa węgla kamiennego koksu do celów opałowych .
|
23.11.2016 |
|
02.12.2016 |
|
05.12.2016 |
|
12.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
33 Pn p-zaU 16 |
Dostawę, montaż i uruchomienie układów podnoszenia ciśnienia wody w obiektach 23 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego
|
22.11.2016 |
|
01.12.2016 |
|
02.12.2016 |
|
08.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
01 Dz 16 |
Najem pomieszczeń - części nieruchomości zlokalizowanej w budynku basenu kąpielowego.
|
16.11.2016 |
|
22.11.2016 |
|
19.12.2016 |
|
|
Kontakt: Jan Bondel, tel. 74 8117-209 lub Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
32 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA : Produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i produktów do pielęgnacji ciała
|
14.11.2016 |
|
15.11.2016 |
|
17.11.2016 |
|
21.11.2016 |
|
25.11.2016 |
|
29.11.2016 |
|
08.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
08 PN 16 |
Dostawa ciekłej mieszanki azot / tlen wraz z dzierżawą zbioika i transportem
|
10.11.2016 |
|
17.11.2016 |
|
22.11.2016 |
|
24.11.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
31 Pn p-zaU 16 |
Usługi w zakresie medycyny pracy, usługi w zakresie wykonywania badań labpratoryjnych i usługi w zakresie badania okulistycznego pracownikow 23 WSzUR SP ZOZ
|
08.11.2016 |
|
18.11.2016 |
|
22.11.2016 |
|
01.12.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
30 Pn p-zaU 16 |
Dostawa preparatów borowinowych.
|
25.10.2016 |
|
15.11.2016 |
|
18.11.2016 |
|
30.11.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
29 Pn p-zaU 16 |
Dostawa produktów leczniczych w postaci wody mineralnej - solanki
|
21.10.2016 |
|
07.11.2016 |
|
08.11.2016 |
|
17.11.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
28 Pn p-zaU 16 |
Dostawa materiałów elektrycznych
|
19.09.2016 |
|
04.10.2016 |
|
10.10.2016 |
|
13.10.2016 |
|
21.10.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
07 PN 16 |
USŁUGI PRANIA I CZYSZCZENIA NA SUCHO
|
16.09.2016 |
|
14.10.2016 |
|
18.10.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
27 Pn p-zaU 16 |
Dostawa materiałów, preparatów i aparatury do stacji uzdatniania wody basenowej
|
12.09.2016 |
|
21.09.2016 |
|
23.09.2016 |
|
11.10.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
26 Pn p-zaU 16 |
Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP
|
09.09.2016 |
|
14.09.2016 |
|
15.09.2016 |
|
20.09.2016 |
|
21.09.2016 |
|
23.09.2016 |
|
11.10.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, e mail: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
06 PN 16 |
DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA
|
05.09.2016 |
|
06.09.2016 |
|
08.09.2016 |
|
15.09.2016 |
|
04.10.2016 |
|
05.10.2016 |
|
13.10.2016 |
|
24.10.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, email: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
25 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA - MEBLE HOTELOWE I LEŻAKI RELAKSACYJNE .
|
19.08.2016 |
|
02.09.2016 |
|
06.09.2016 |
|
14.09.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, email: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
24 Pn p-zaU 16 |
Świadczenie usług w zakresie obsługi ratowniczej basenu krytego
|
12.08.2016 |
|
18.08.2016 |
|
29.08.2016 |
|
31.08.2016 |
|
09.09.2016 |
|
|
Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, fax. 74 8117 -227, email: przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
23 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA I MONTAŻ ŻALUZJI I ROLET
|
27.07.2016 |
|
11.08.2016 |
|
22.08.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
22 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA ŚRODKÓW, PREPARATÓW I DROBNEGO SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
|
13.07.2016 |
|
18.07.2016 |
|
19.07.2016 |
|
22.07.2016 |
|
01.08.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
21 Pn p-zaU 16 |
Dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzatorów w obiektach 23 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego
|
11.07.2016 |
|
28.07.2016 |
|
05.08.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
20 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA POŚCIELI, RĘCZNIKÓW , SZLAFROKÓW
|
20.06.2016 |
|
22.06.2016 |
|
27.06.2016 |
|
30.06.2016 |
|
11.07.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
04 PN 16 |
Świadczenie usług hotelarskich w pokojach z pełnym węzłem higieniczno – sanitaym wraz z całodziennym wyżywieniem.
|
17.06.2016 |
|
27.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
19 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU GAŚNICZEGO
|
08.06.2016 |
|
20.06.2016 |
|
29.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
18 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI DŹWIGÓW.
|
03.06.2016 |
|
14.06.2016 |
|
29.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
17 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA SPRZETU KUCHENNEGO, ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO,
( ELEKTRYCZNE WYPOSAŻENIE DOMOWE ) |
03.06.2016 |
|
09.06.2016 |
|
15.06.2016 |
|
22.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
16 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KUCHENNYCH
|
27.05.2016 |
|
08.06.2016 |
|
17.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
15 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
|
24.05.2016 |
|
07.06.2016 |
|
16.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
03 PN 16 |
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWEJ .
|
20.05.2016 |
|
03.06.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
14 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA SPRZETU KUCHENNEGO, ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO,
( ELEKTRYCZNE WYPOSAŻENIE DOMOWE ) |
16.05.2016 |
|
19.05.2016 |
|
20.05.2016 |
|
27.05.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
13 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY.
|
28.04.2016 |
|
29.04.2016 |
|
02.05.2016 |
|
10.05.2016 |
|
19.05.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
12 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO, ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO, ( ELEKTRYCZNE WYPOSAŻENIE DOMOWE itp. )
|
26.04.2016 |
|
27.04.2016 |
|
29.04.2016 |
|
04.05.2016 |
|
10.05.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
11 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA PALIW, PŁYNÓW I OLEJÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, URZĄDZEŃ I SPRZĘTU SPALINOWEGO.
|
22.04.2016 |
|
28.04.2016 |
|
29.04.2016 |
|
05.05.2016 |
|
23.05.2016 |
|
|
Wymagane dokumenty można odebrać w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
02 PN 16 |
DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
|
07.04.2016 |
|
11.04.2016 |
|
21.04.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
10 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁOW EKSPLOATACYJNYCH .
|
30.03.2016 |
|
05.04.2016 |
|
06.04.2016 |
|
12.04.2016 |
|
22.04.2016 |
|
|
|
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
01 PN 16 |
DOSTAWA ENERGGII ELEKTRYCZNEJ.
|
03.03.2016 |
|
07.03.2016 |
|
16.03.2016 |
|
30.03.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
09 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA MATERIAŁÓW I ARTYKUŁÓW BIUROWYCH; TONERÓW ORAZ WYROBÓW DRUKOWANYCH
|
02.03.2016 |
|
03.03.2016 |
|
16.03.2016 |
|
01.04.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
08 Pn p-zaU 16 |
Usługi w zakresie monitorowania i ochrony obiektów w systemie dyskretnego ostrzegania (powiadamiania drogą elektroniczną) a także stałej konserwacji: lokalnych systemów alarmowych i monitoringu z kamer przemysłowych”
|
25.02.2016 |
|
08.03.2016 |
|
16.03.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
07 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA AZOTU CIEKŁEGO
|
22.02.2016 |
|
24.02.2016 |
|
29.02.2016 |
|
07.03.2016 |
|
16.03.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
06 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU RESTAURACYJNEGO ( GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO )
|
15.02.2016 |
|
26.02.2016 |
|
08.03.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
04 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA PREPARATÓW BOROWINOWYCH
|
09.02.2016 |
|
19.02.2016 |
|
29.02.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
03 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI WYKONANIA PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO DLA " PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA POMIESZCZENIA POBYTOWE DLA PACJENTÓW SZPITALA " ORAZ USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO .
|
09.02.2016 |
|
11.02.2016 |
|
18.02.2016 |
|
29.02.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
02 Pn p-zaU 16 |
USŁUGI WYKONANIA PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO DLA ROZBUDOWY BAZY ZABIEGOWEJ WRAZ Z NADBUDOWĄ ŁĄCZNIKA ODDZ. I / II PAW. III ORAZ USŁUGA PEŁNIENIA NADZORU AUTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO.
|
01.02.2016 |
|
02.02.2016 |
|
04.02.2016 |
|
11.02.2016 |
|
22.02.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |
Nr i data PUBLIKACJI |
PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA |
01 Pn p-zaU 16 |
DOSTAWA SPRZĘTU KUCHENNEGO, ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU GOSPODARSTWA DOMOWEGO, ( PORCELANA, SZTUĆCE, GARNKI, itp. )
|
26.01.2016 |
|
28.01.2016 |
|
29.01.2016 |
|
02.02.2016 |
|
03.02.2016 |
|
09.02.2016 |
|
18.02.2016 |
|
|
Obiór wymaganych dokumentów w siedzibie zamawiającego - pok. 101, zamówienia publiczne. Opłata 20, 00 zł ( koszt ksero). Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, przetargi@23wszur.pl. |