POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2021

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

23/Pn p-zaU/21

<span style="font-size: larger;">Dostawa: pościel; ręczniki; kapy / narzuty, postępowanie II.</span><br />

18.08.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

20.08.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

30.08.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:<br /> 1. Zam&oacute;wienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .<br /> 2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626. <br />

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

22/Pn p-zaU/21

Usługi wywozu odpad&oacute;w gastronomicznych.

09.08.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

13.08.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

20.08.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:<br /> 1. Zam&oacute;wienia publiczne, Alicja CHRZANOWSKA , tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .<br /> 2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

20/Pn p-zaU/21

Dostawa: pościel; ręczniki; kapy / narzuty.

26.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

27.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyniku / unieważnieniu postępow.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

19/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt. postepowanie IV.

12.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

22.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

18/Pn p-zaU/21

Dostawa drobnego sprzętu medycznego i materiaów eksploatacyjnych dla dzialu medycznego.

09.07.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

16.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

17/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt. Postępowanie III.

01.07.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

16/Pn p-zaU/21

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe. II postępowanie.

30.06.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

09.07.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

15/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mokrokogeneracji MCHP - 5 szt. Postępowanie II

14.06.2021

  1. Informacja opobraniu SIWZ

22.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

14/Pn p-zaU/21

Dostawa: Sprzęt kuchenny, art. gospodarstwa domowego i art. domowe.

16.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

13/Pn p-zaU/21

Usługi w zakresie - Serwis Mikrokogeneracji MCHP - 5 szt.

28.05.2021

  1. Informacja opobraniu SIWZ

11.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert/unieważnienie

 

 Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

12/Pn p-zaU/21

Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla celów BHP.

08.06.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

10.06.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

18.06.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/Pn p-zaU/21

Dostawa elektrycznego sprzetu gospodarstwa domowego.

14.05.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

18.05.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

26.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

10/Pn p-zaU/21

Dostawa  Urządzenia  Medycznego.

26.04.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

28.04.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

07.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Pn p-zaU/21

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzetu spalinowwego .

19.04.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.04.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

04.05.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.



 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałow budowlanych .

26.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

30.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

09.04.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 / PN / 21

DOSTAWA  ENERGII ELEKTRYCZNEJ.

11.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Pn p-zaU/21

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych.

09.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

29.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02 / PN / 21

DOSTAWA  ŚRODKÓW, PREPARATÓW  I  DROBNEGO  SPRZĘTU  DO  UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ ŻYWE ROŚLINY, SADZONKI I ROZSADY ; ZIEMIA I PREPARATY DO JEJ UŻYŹNIANIA.

04.03.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Pn-pzaU/21

II postępowanie - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomicznego i chłodniczego.

10.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

16.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01 / PN / 21

ŚWIADCZENIE  HOTELARSKICH  USŁUG  NOCLEGOWYCH .

26.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

03.03.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951626


 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Pn-pzaU/21

Świadczenie usługi  w  zakresie czyszczenia pieców  i kominów.

24.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

04.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/Pn-pzaU/21

Usługa oględzin o konserwacji stacji reukcyjnej gazu, usługę rocznej kontroli instalacji i urzadzeń gazowych oraz wymiany elementów detekcji gazów.

22.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

24.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

03.03.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/Pn-pzaU/21

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomiocznego i chłodniczego ) .

01.02.2021

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Specyfikacja Warunków Zamówienia
  3. Formularz ofertowy Wykonawcy po zmianie
  4. Oświadczenie art. 125 ust. 1
  5. Umowa - wzór
  6. Oświadczenie o wykształceniu i uprawnieniach
  7. Oświad. dotyczące grupy kapit. wzór
  8. Informacja o pobrania SIWZ

05.02.2021

  1. Formularz ofertowy - aktualny

12.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

17.02.2021

  1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępow.

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/Pn p-zaU/21

Dostawa  wyrobów  instalacji  sanitaej, c.o. wod-kan.

09.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

11.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

19.02.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951.

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/Pn p-zaU/21

Dostawa: koksu i ekogroszku do celow opalowych .

05.02.2021

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

08.02.2021

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty .

17.02.2021

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt:
1. Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8140 946, e-mail: przetargi@23wszur.pl .
2. W sprawach związanych z obsługą techniczną przysyłania ofert jest: Specjalista ds. informatyki, Paweł FUSS, tel. 501 951 626.