POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

ARCHIWUM - PRZETARGI 2019

POWRÓT DO PRZETARGÓW BIEŻĄCYCH

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

11/Pnp-zaU/19

Dostawa paliw, płynów i olejów do pojazdów samochodowych, urządzeń i sprzętu spalinowego.

30.04.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert, unieważnienie

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04 / PN / 19

DOSTAWA  MATERIAŁÓW  BUDOWLANYCH, DROBNEGO  SPRZĘTU, NARZĘDZI.

09.04.2019

  1. Zmiana trerści SIWZ

17.04.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

26.04.2019

  1. Zawiadomienie o wyniku-unieważnieniu

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl UWAGA: w dniach od 01 - 05 kwietnia, kontakt w sprawie wyjaśnień SIWZ : mgr inż. Robert Sadko, tel. 501-951-960 lub 609-401-745, adres e-mail: rsadko@23wszur.pl



 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

09/Pnp-zaU/19

Świadczenie usługi w zakresie przeglądu i serwisu KOMORY HIPERBARYCZNEJ .

10.04.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

11.04.2019

  1. Zawiadomienie o wyniku-unieważnieniu

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

08/Pnp-zaU/19

Dostawa tonerów i wyrobów drukujących oraz oprogramowania antywirusowego .

10.04.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

24.04.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

07/Pnp-zaU/19

Dostawa materiałów i artykułów biurowych oraz wyrobów drukowanych.

22.03.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

28.03.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

06/Pnp-zaU/19

Usługi szkolenia dla pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zagrożenia pożarowego

15.03.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

21.03.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

08.04.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

05/Pnp-zaU/19

Dostawa elektrycznego sprzętu gastronomicznego i gospodarstwa domowego.

20.03.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

29.03.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03 / PN / 19

DOSTAWA  ENERGII  ELEKTRYCZNEJ.

04.03.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

12.03.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

04/Pnp-zaU/19

Usługi w zakresie monitorowania i ochrony obiektów w systemie dyskretnego ostrzegania (powiadamiania drogą elektroniczną) a także stałej konserwacji: lokalnych systemów alarmowych i monitoringu z kamer przemysłowych”

05.03.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

14.03.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/PN/19

DOSTAWA  ŚRODKÓW, PREPARATÓW  I  DROBNEGO  SPRZĘTU  DO  UTRZYMANIA  CZYSTOŚCI  ORAZ  ŻYWE  ROŚLINY, SADZONKI  I  ROZSADY; ZIEMIA  I  PREPARATY  DO JEJ  UŻYŹNIANIA.

19.02.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

25.02.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

03/Pnp-zaU/19

Dostwa węgla kamiennego; koksu i ekogroszku do celów opałowych

15.02.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

22.02.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

02/Pnp-zaU/19

Dostawa wyrobów instalacji sanitaej, c.o. oraz filtrów do central wentylacyjnych .

04.02.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

12.02.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/PN/19

TERMOMODERNIZACJA  PAWILONU II ETAP II.

06.02.2019

  1. Informacja z sesji otwarcia ofert

15.02.2019

  1. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Kontakt: Zamówienia publiczne, Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .

 

Nr i data
PUBLIKACJI
PRZEDMIOT  POSTĘPOWANIA

01/Pnp-zaU/19

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego ( gastronomicznego i chłodniczego ) Postepowanie II.

30.01.2019

  1. Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia

 

Kontakt: Alicja Chrzanowska, tel. 74 8117-218, lub 501 956 054, fax. 74 8117 -227, e-mail: przetargi@23wszur.pl .